> > Waktu Dajjal di Dunia Untuk Memerintah

Waktu Dajjal di Dunia Untuk Memerintah

Posted on Tuesday, February 22, 2011 | No Comments

Waktu Dajjal di Dunia Untuk Memerintah


Dari maklumat yang aku dapat selama mengkaji tentang luciferian (penyembah syaitan) dan sistem kehidupan yang mereka wujudkan (sekularisme), dapatlah disimpulkan bahwa Dajjal itu adalah mereka sendiri.. SISTEM kehidupan yang dicipta oleh penyembah syaitan. (freemason,Illuminati,bohemian dan seangkatan)

Seperti hadith Rasullulah yang telah disyarahkan oleh ulama’ yang menerangkan tentang 4 peringkat pemerintahan Dajjal.

Sabda Rasulullah SAW: ''Dajjal Akan Berada Dibumi Dalam 40 hari, 1 hari seperti Setahun,1 Hari Seperti Sebulan,1 hari Seperti Seminggu, 1 Hari Seperti Hari-Hari Kalian''
  1. sehari 1tahun (British Markas Besarnya > 900m - 1900m = 1000 tahun)
  2. sehari 1Bulan( Amerika Markas Besarnya > 1917 - 2000 = 83 tahun)
  3. sehari 1Minggu (I5rael Markas Besarnyal > 2001 -2021~2023 = 21 tahun lebih)
  4. sehari hari-hari biasa, dajjal Menyelesaikan Misi Pertama..
Menurut Saya DAjjal Adalah Suatu Sistem Sekarang Kita Ini !!
Pemerintahan Penuh Dengan FITNAH & KEBOHONGAN !!

(1 hari di akhirat bersamaan 1000 tahun di dunia. maka di bahagi mengikut nisbah itu. 1000/1=1000, 1000/12(setahun)=83, 83/4(sebulan)=20 tahun lebih)



Dari zaman british lagi mereka telah menjajah seluruh dunia untuk menyebarkan ajaran dan dakyah mereka yakni sekularisme. Mereka telah meninggalkan ajaran itu untuk dipraktikkan oleh semua manusia. Menjadikannya satu system kehidupan yang standart.

Itulah misinya. Mengasingkan agama dari politik dan kehidupan. Seterusnya menghapuskan ajaran agama Islam. Menjauhkan manusia dari tuhan dan membawa persepsi agama itu hanyalah ritual semata-mata.
Sistem yang mengajar manusia untuk mengejar dunia sepenuhnya. menyamakan semua manusia dengan standart kehidupan yang dicipta.


(seperti yang tertulis pada logonya 'novus ordo seclorum' yang bermaksud ' sekular baru dunia'.)

Dajjal kini sudahpun sampai ke peringkat yang ke-3 yakni sehari umpama sebulan. Misinya untuk peringkat ini adalah mempertahankan Negara Israel dari ancaman pihak lain khususnya negara-negara di sekelilingnya. Maka Afghanistan,
Iraq diserang. Bagi memastikan Israel (holy land) selamat. Kerana di situlah tempat pentadbiran yang terakhir mereka apabila misi mereka mengawal dunia tercapai dan terlaksana seperti yang dirancangkan (meraka akan merobohkan Masjidil Aqsa dan membina semula temple of Solomon

Pada peringkat pertama semasa british memerintah dunia, mereka giat menyebarkan dakyah sekular. Misi ini telahpun berjaya dan kebanyakkan negara di dunia menggunakan sistem yang mereka bawa.

Kemudian mereka berpindah pula ke Amerika yakni pada peringkat ke-2. pada peringkat ini mereka meneruskan pengukuhan sistem yang telah di ajarkan. Mereka mewujudkan negara Israel. Mereka membina ekonomi yang kuat dan memonopoli kebanyakkan darinya.

Apabila kedua-dua misi ini berjaya,apabila dunia sudah benar-benar tidak boleh tidak mesti bergantung kepada mereka , mereka pun bersedia untuk memerintah dunia secara total. Maka pada 2001, mereka melakukan satu ritual mega yakni melanggar bangunan WTC di New York. Menandakan tamat pemerintahan di Amerika.

Kini mereka sebenarnya sudah bertukar tempat pemerintahan yakni di Israel.




Antara misi terakhirnya kini adalah untuk menghapuskan sistem Uang kertas (uang yang dapat dilihat). Juga menggalakkan manusia untuk mengimplan chip pintar ke dalam kulit tubuh. Wang tidak lagi akan di kenali sebagai alat yang dapat dilihat tetapi hanyalah nilai yang ditukar melalui sistem komputer dan mesin. (seperti yang telah digunapakai sekarang –ATM, kad kredit dan online banking)

Sejak berlakunya peristiwa WTC runtuh, mereka telah mencipta sejenis chip seperti kapsul dan memperkenalkan kepada rakyat Amerika. Mereka mengatakan jika chip itu ditanam ke dalam tubuh maka senang bagi kita mengetahui di mana ahli keluarga atau orang yang kita sayangi berada. Dan dapat mengelakkan sesuatu malapetaka menimpa.

Mengawal system kewangan dan mengawal manusia secara TOTAL. Inilah antara misi terakhirnya.Akan dijayakan dalam ‘sehari sama dengan sebulan’ 2001 – 2020~2023. dan dalam masa ini juga mereka mahu memastikan masjidil Aqsa runtuh. Mereka akan menggantikannya dengan binaan baru dan mereka akan melantik seorang pemerintah atau raja yang akan memerintah di situ.


Maka ketika itu sampailah Dajjal ke peringkat ke-4. Sehari umpama hari-hari biasa.
Pada peringkat inilah Imam Al-Mahdi akan muncul…!!!

Lambang illuminati ialah> Mata melihat segala di atas puncak pyramid yang tak siap di bina.
Aku terfikir. Kenapa mesti lambang Mata Satu? Sama seperti yang dikhabarkan Rasullullah SAW. Dajjal itu bermata Satu.

Aku teringat akan kisah nabi Idris AS. Satu ketika nabi Idris sedang menjahit pakaian. Datang Azazil padanya dan mengganggunya. Maka nabi Idris telah mencucuk mata Azazil dengan jarum. Azazil pun lari. Adakah lambang mata satu melambangkan Azazil ketua kepada semua syaitan itu?
Mungkin..
Aku terfikir lagi..kenapa Rasullullah SAW menyuruh kita membaca surah Al-kahfi untuk mengelakkan terkena fitnah Dajjal?

Apakah kaitan Surah Al-kahfi dengan mengelakkan Dajjal? Aku terus berpikir..
Surah Al-kahfi menceritakan pasal sekumpulan pemuda yang lari dari hukuman bunuh oleh raja zalim yang memerintah ketika itu. Mereka lari dan bersembunyi di dalam sebuah gua lantas tertidur selama 309 tahun. Apabila mereka terjaga mereka sudahpun berada di zaman lain.
Bermakna, surah ini menceritakan perihal sekumpulan pemuda yang lari dari SISTEM yang zalim dan tak betul. Jadi jika Dajjal itu adalah satu SISTEM, DAN YANG PASTI DAJJAL ITU BERWUJUD PADA SUATU NANTI IA AKAN MENAMPAKKAN DIRINYA.

Leave a Reply

Powered by Blogger.